Golf och barn

Jag har börjat golfkurs.!! Det innebär att jag inom kort ska ha grönt kort hoppas jag. På Albatross golfbana där jag går kursen får man gå korthålsbanan så ofta man vill nu under kursen, och jag och Jonas var iväg idag och gick den. Vi hade med mina barn. Kort sammanfattad kan man ju säga att en  4-åring inte hör hemma på en golfbana.. hehe. Man ska ju vara lite tyst och så.. hmmm..
Men det går bättre och bättre med golfandet, gjorde t o m några par idag.. inte illa.

Byggandet går framåt, Jonas fixar med garaget och det skall inredas så fort som möjligt med hyllor m.m så att de kan sitta där och fika och så. Sen kan vi börja pack alite saker också här hemma och forsla det dit till förrådet i garaget. Det blir kanon.

Nästa helg har vi visning i detta hus, det ska ju säljas snart. Hoppas det kommer många intresserade.

Ska ta lite mer kort i veckan, även inomhus där det också börjar ta form.

På återseende.
/anne

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis till paren! Du e grym jue! =)

Får kolla på en golf till helgen? Hade varit kul! M vart så inne i sitt altan fixande idag och medans han har det så låter jag han hålla på.

Ser fram emot att se kort inifrån!

Kramen på er!

2009-03-29 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0