Melodifestivalen, Liverpool och visning av bygget

I helgen var min syster och hennes man från England på besök.  På Lördagen hade vi en rolig dag. Den började med en promenad till bygget och min systers kommentar var" Hur sjutton ska du hinna städa??
Och det är ju sant. Nackdelen med stort hus är ju städningen. *puh*
Men vi var alla överens om att det kommer bli såå fint.
På baksidan av huset ska vi ha ett utomhus spa i anknytning till badrummet. I badrummet ska det vara en bastu också. Så man ser ju fram emot många spakvällar. Vi har börjat titta på Spa och med tanke på klimatet i Norden så lutar det ju mot ett klimatanpassat spa. hehe

på eftermiddagen bänkade vi oss ner i soffan för att titta på toppmatchen Mancehster united mot Liverpool.  Min systers man är nämligen STOR Liverpool fantanst, jag och syrran gillar dem också, mest pga Torres!!!  Men i den övriga familjen, Jonas och Rasmus så hålls det på Manchester, så det blev lite gliringar under matchen.
Men Liverpool tog skorskalp och vann med 4-1. Fantastiska mål blev det.

Kvällen avslutades med melodifestivalen. Min dotter var såå besviken när EMD inte vann (jag med) Hon hade gjort fina skyltar och vi hade måla EMD i ansiktet, men det hjälpte inte.
Vi skickar till Ryssland en operastjärna och det kan nog vara bra, tror jag.

En lyckad och rolig helg må jag säga!!!

I veckan ska hela huset vara täckt med tak och väggar. Bilder kommer....
Vi har även beställt köket nu. Det blev HTH, svart högglans. Asfint.  Ska se om jag kan slänga in en bild på den ritningen också.

På återseende!
/Anne

Kommentarer
Postat av: Pia och Mathias

Mer bilder vill vi ha nu! Vill se resten nu!! Tydligen hänt mkt där sa M, han hade varit förbi där idag. Jonas iväg och bygg med dig istället för golfspelande. =)

Kram på er

2009-03-21 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0